En historia om hur svårt det är att vara ett barn och förlora en vuxen vän som inte lyssnar till ett nej… ”I tunneln sitter han alltid. Stig. Från början hade han inte ett namn. Men efter att ha presenterat sig för mig så har han det. Först var jag rädd för honom. Stig. Nu är han min bästa vän…”
/https%3A%2F%2Fwww.storabokvalet.se%2Fwp-content%2Fuploads%2F2024%2F09%2F97862-scaled.jpg)