Start / Årets böcker / Lättlästa mysterier. Cirkusdeckarna och kompismysteriet
Ämne
Skönlitteratur barn och ungdom
Ålder
6-9
Utgivningsdatum
2024-07-19
ISBN
9789155272142
Lättlästa mysterier. Cirkusdeckarna och kompismysteriet
av Dan Höjer
Lättläst och spännande med fina illustrationer i färg på varje uppslag. Dan Höjers succéserie om cirkusdeckarna Kaspar och Katinka är rolig, fartfylld och fantastisk! Nu också för de yngre nybörjarläsarna.Cirkus Pommery besöker skärgårdsidyllen Vaxholm. Skolan ska just börja och alla i förskoleklassen är glada. Men det är ett barn för mycket på uppropet! Och varför är rektorn så nervös? Fröken verkar också skum. Cirkusdeckarna måste lösa gåtan!
Ämne
Skönlitteratur barn och ungdom
Ålder
6-9
Utgivningsdatum
2024-07-19
ISBN
9789155272142
Fler böcker i ämnet Skönlitteratur barn och ungdom